неділю, 29 січня 2017 р.

Місце жінки - в Опорі

Колись письменниця Галина Пагутяк (як мені здалось, ображено) запитувала в своєму блозі: а що вас підтримувало на Майдані "Королівство" чи "Гаррі Поттер"? Насправді мене і те, й інше, але якщо чесно - другий варіант читало набагато більше. І битва за Гоґвортс - це... Це додавало сил.
Тому сьогодні я вирішила зібрати фото з Жіночих Маршів з плакатими родом з книг та кіно.
Зразу скажу, що фото брала з Української спільноти Гаррі Поттера в ФБ, Гендер в деталях, твітераБастл та Індепендент.


"Що сказала Меріл" - акторка Меріл Стріп виголосила сильну й емоційну промову на врученні премії Золотий Глобус

Коли Волдеморт - президент, нам потрібен народ Герміон (посилання на світ Гаррі Поттера)

Що зробила б Герміона? (Організувала б ДА, звичайно)

Дамблдор не помер за це лайно

Армія Обами (алюзія на Гаррі Поттера)
Я віддаю перевагу Джфрі (алюзія на "Гру престолів")

Розповідь служниці - не інструкція (роман канадійки Марґарет Етвуд)


Ресістер (сестра по Опору, виглядає алюзією на Зоряні війни)

Жінки завдають удару у відповідь (алюзія на Зоряні війни, хоча й ненайкраща)

Місце жінки в Опорі. Історія дивиться на тебе. На плакатах - Принцеса Лея
А це Джоан Баєз співає на одному з Маршів.


2 коментарі:

  1. класний у вас блог! може хочете собі завести репліки на Гендер в деталях?
    http://genderindetail.org.ua/community/comments/

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую. Я подумаю, про що можна написати

    ВідповістиВидалити