пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Зоряні війни 8

Я не буду про художні цінності фільму, я про велику кількість персонажок в кадрі.
Звичайно, це данина мейнстріму, але яка я рада, що це є! І як мрію дожити до часів, коли це нікого не дивуватиме.
Під час перегляду товариш запитав, чому там стільки жінок і моїм поривом було відповісти "Тому що Лея організувала програму менторства для жінок", але я сказала "Бо там, майбутнє наступило".
Але майбутнє наступило недавно.
Я читала критичні матеріали, що ЗВ8 - це просто жінки при типово чоловічому устрої і на чоловічих позиціях, відверто кажучи, мені самій в процесі здавалося, що автор(к)и сценарію керувались принципом Джини Девіс (що не зле). Враховуючи доволі скромну присутність героїнь в попередніх частинах (Лея чудова, але вона часто єдина жінка), ми розуміємо, що таке гендерне зміщення відбулось недавно, а, отже, цілком закономірним є наявний уклад).
Зрештою, ЗВ ніколи не були соціальною фантастикою, а от дзеркалити сучасність з маленьким випередженням їм вдавалось чудово.


Немає коментарів:

Дописати коментар